Retur

Politica de retur şi dreptul de retragere

Condiţii generale de retur a produselor

Conform prevederilor O.G nr. 34/2015 referitoare la drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, prin care (în condiţiile actului normativ menţionat) aveţi dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor, să vă retrageți din prezentul contract.
Pentru a beneficia de dreptul de retragere, trebuie să informaţi vânzătorul Gabriel Dumitriu PFA, în termenul legal anemenționat, printr-una dintre metodele de contact oferite de către prezentul site, fie accesând formularul Contact, fie la adresa de e-mail gabriel.dumitriu89@gmail.com.
Suma rambursată: preţul comenzii plătite de către dumneavoastră şi costul livrării. Termenul de rambursare este de 14 zile.

*Poate fi amânată rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.

Modalitatea de retur:

Poate fi efectuată prin inermediului serviciului Fan Courier sau al Poștei Române, la adresa str.. Sf. Lazăr nr. 37, Clădirea Solomon’s, parter, BEJ. Găsiriea unei modalităţi de expediere a produselor destinate returului, precum şi costul acestora, cad exclusiv în sarcina clientului.
De asemenea, Clientul trebuie să respecte termenele condiţiilor generale, şi să ne furnizeze următoarele informaţii:

  1. data expedierii şi nr. Awb-ului;
  2. suma de rambursat (preţul comenzii+costul transportului);
  3. datele contului bancar.

În lipsa unui cont bancar, vom conveni, împreună cu dumneavoastră, o modalitate prin care să intraţi în posesia banilor (ex: prin Poşta Română).

Condiţii de returnare a produselor

În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost trimise, exceptând situaţia în care deteriorarea produsului s-a produs pe parcursul transportului. Aşadar, cartea nu trebuie să aibă colţurile îndoite, cotorul deteriorat, pete de orice fel pe coperta sau pe păgâni.
Clientul este responsabil, din momentul primirii coletului de la curier, în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora ( lipsă sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.).

Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi condiţie ca la primire, cu excepţia exceptând defectelor care fac obiectul returului şi care au fost semnalate de către Client.